Alchemicy: Królewski Golem

Alchemicy: Królewski Golem
Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
  • Alchemicy: Królewski Golem
Cena:78.80PLN
Do koszyka
Ocena:0, Głosów:0

 

 

Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!

Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia: 

  • Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
  • Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
  • Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
  • Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.

 
Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.

Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.

 
Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Alchemicy.

 
 

 

Parametry:

Czas Rozgrywki:
Wiek:
Liczba graczy:
Wydanie:

Instrukcja:
Wydawca:

ok. 120 min
14+
2 - 4 graczy
PL

PL
Rebel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zawartość pudełka:

 

  • Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
  • Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
  • Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie 
  • bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
  • Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle 
  • konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 
  • 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)

 

 

 

Zobacz także

Dodatek do Gry <br/> Talisman Magia i Miecz - Smoki
Talisman: SMOKI
Cena:129.90PLN
Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)
Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)
Cena:144.50PLN
Runebound (3 edycja)
RUNEBOUND (3 edycja)
Cena:183.90PLN

Komentarze

Facebook